måndag 8 juni 2015

Industrial Chic 2

Hej!
Här kommer ytterligare en tavla som jag döpt till "Industrial Chic". Eftersom jag gjort en tavla tidigare med det temat och titeln har denna tavla fått namnet "Industrial Chic Part 2":-)

Mina senaste tavlor har blivit väldigt färgglada. Denna gång ville jag göra en tavla med färre färger. Det fick bli mina favoritfärger - brunt och vitt.

Det bruna målade jag med brunt och orange för att få fram en rostig känsla. Rost ihop med vit spets är väl bara för läckert!

 

 
K-Designs metalldekorationer är verkligen bäst! Passa på och köp på er innan de tar slut i butiken!
Klet & Kladd

Dekoration

Övrigt
Stämpel och Kvinnohuvud från Prima
Brun och orange färg från min mans modellfärger

Tack för mig, ses igen nästa vecka! / Scrappinstain








Inga kommentarer: